Ha regisztrálsz, akkor további extra funkciókhoz juthatsz hozzá...
logo

#paradoxON marketing

Web RSS iTunes YouTube Spotify


Marketing trendekről magyar nyelven Ági és Steve szemszögéből. @paradoxON.me


Adások száma: 21

Utolsó adás:

Snapchat: Kell ez nekünk?
paradoxON
Ebben az adásban Ági megpróbálja meggyőzni Steve-t, hogy használja többet a Snapchatet? Vajon sikerül neki? És mi köze mindezekhez a focidrukkereknek? Hogy jön ide a Wu Tang Clan? Minden kiderül! Play >>>
0
Twitter: Minden, ami most történik?
paradoxON
Hogyan kerül egy műsorba Palvin Barbara, az időkép, Elon Musk és akkor Larry-ről még nem is beszéltünk?! Ráadásul: Ki az a Larry? Mi köze a Twitternek az NBA-hez? Itt a Twitter, kivesézzük, megrágjuk és válaszolunk a kérdésekre!
0
Pinterest, 2020-ban eléggé interest
paradoxON
Miért került 2020-ban felemelkedő ágra a Pinterest? Milyen marketing lehetőségeket rejt magában? Hogy kapcsolódik ide Jlo feneke, a Porsche 914-es szériája és mi ez a banánmánia? Ha még nem érted, hallgass minket és megérted! :)
0
Twitch, mindenkit Twitchinál a streamer piacon?
paradoxON
Hogyan lett a Twitch meghatározó szereplője a gamer világnak? Honnan indult és merre tart? Milyen lehetőségeket ad a platform, hogy Te is profi streamer legyél? Vége a klasszikus sportnak, az esport mindent visz? 19. adásunkban ezekről a témákról beszélgetünk.
1
Megosztó megosztások, avagy OpenGraph a tökéletes közösségi megjelenésért
paradoxON
Mire jó az OpenGraph? Van-e SEO szempontból hatása? Hogyan lehet növelni az eléréseket általa? Mit szabad és mit nem? Melyik közösségi oldal a kakukktojás? Többek között ezeket is megválaszoljuk 18. adásunkban.
0
Divat vagy valóban hasznos újítás? Terjed a Sötét Mód! #darkmode
paradoxON
Mi a különbség az applikációk sötét módja és az éjszakifény-mód között? Hogyan védhetjük meg szemünket a kék fény kártékony hatásaitól? Miért jó az OLED kijelzőknek a #darkmode? Válaszok a 17. epizódunkban.
0
Mi fán terem a keresőmarketing?
paradoxON
SEM = SEO + PPC + MAGIC | A keresőmarketing képlete paradoxON módra. Mit is jelent egészen pontosan ez a kifejezés? Milyen lehetőségek állnak rendelkezésünkre? Podcastünkből kiderül! SEO Tool: #
0
Felhőtlenül a felhőben - Kivesézzük a legjobb cloud-marketing szoftvereket
paradoxON
Hol tartanak manapság a felhő alapú marketing rendszerek? Mire használható és milyen cloud eszköztárak vannak, amikkel a social media tartalomgyártásunk gyorsítható és időzíthető? Költséghatékonyabb? 15. adás, sok sok válasz. Tarts velünk ezúttal is!
0
Trendi vagy korszerű weboldal? Miért választanál?
paradoxON
Ebben az adásban nem azt fogjuk elmondani, hogy miért fontos a SEO, hiszen azt bárhol megtalálod. Ellenben képbe hozunk az aktuális technológiákkal és beszélgetünk arról is, hogy mire kell figyelni egy új weboldal bevezetése előtt. Tarts velünk ezúttal is!
0
Ezek a Boomerek, Baby!
paradoxON
A szűkösség korában nevelkedtek, de a bőség útján jártak. Megviszgáltuk ez milyen hatással volt a Boomerekre! Reklámfogyasztási szokásaikat és az őket célzó marketing stratégiákat is érintve, felfedezzük a cél- és korcsoportjukat! Tartsatok velünk ezúttal is!
0
Az X generáció reklámfogyasztási szokásainak kialakulása
paradoxON
Miért lett az X generáció számára fontos az anyagi javak halmozása? Miért hívják őket kulcsos generációnak is? Miben nevelkedtek? Milyen hatások érték őket? Ezeket hogyan használhatod marketing stratégiádban? 12. adásunkból kiderül!
0
(Sok)minden az Y generációról
paradoxON
Előny vagy hátrány a vállalkozó szellem? Hogyan hasznosíthatod ezt marketingesként? Mi jellemző az Y generáció gondolkodásmódjára és mi határozta ezt meg? 11. adásunkból ezekre a kérdésekre is választ kaphatsz!
0
Kerülj képbe a Z generációval!
paradoxON
Multitasking, online barátságok, Instagram, Youtube celebség. Csak néhány dolog, amiről aktuális adásunkban beszélgettünk a Z generációval kapcsolatban. Kerülj képbe velük és tudd meg miért fontos marketingedhez a generációk ismerete!
0
LinkedIn trendek 2020 | Jelenlét a legnagyobb üzleti közösségi platformon
paradoxON
Minek köszönheti a LinkedIn a sikerét? Kik és hogyan használják? Mit érdemes megosztani rajta és mit nyerhetsz, ha aktívan jelen vagy? Mi az a SlideShare? Ezekre és még további kérdésekre is választ kapsz 9. adásunkban.
0
TikTok titkok 2020-ban | Közösségi média trendek
paradoxON
A TikTok meghatározó szereplővé lépett elő a közösségi média platformok között. Ma már megkerülhetetlen, hogy üzleti szemmel is gondolkodjunk az applikációról, így 8. adásunkban a fiatalok új kedvencét vizsgáltuk meg közelebbről.
0
Instagram trendek 2020 | A 10 legfontosabb dolog, amire oda kell figyelned
paradoxon
Milyen trendeket hoz az Instagram 2020-ban? Miért veszi át a Story a Feed szerepét? Hogyan segíti a TikTok az IGTV növekedését? Ismerd meg a vertikális tartalmak éllovasának előrejelzéseit podcastünket hallgatva!
0
Facebook trendek 2020 | A 8 legfontosabb dolog, amire oda kell figyelned
paradoxon
Milyen trendeket hoz a Facebook 2020-ban? Mely tartalmak működnek organikusan a legjobban? Mi az az AR és a VR és hogyan van jelen a Facebook életében? Ezekre és további kérdésekre is választ kapsz legújabb epizódunkban.
0
Audio branding | Hogyan tökéletesítsd márkád hangokkal? (Sonic branding)
paradoxon
2020-ban már kiemelten fontos, hogy márkád audio jelenlétét is megerősítsd.
0
Videó marketing | Miért kezdj bele azonnal?!
paradoxon
Gondoltad volna, hogy 12x szívesebben fogyasztunk videót, mint szöveges tartalmakat? Ráadásul az agyunk tized annyi idő alatt fogja fel a képi üzenetet, mint a szöveget, ami 60.000x intuitívabb. Hogy ezeket hogyan használhatod ki a marketingben és a videós stratégiádban? Podcastünkből kiderül.
0
TEXT marketing | Az SMS-ek reneszánsza
paradoxon
Ha azt kérdeznénk tőled, hogy melyik az a marketing eszköz, ami 93%-os megtekintés mellett indítja el a konverziós folyamataidat, te vajon mit válaszolnál?  Sokan valószínűleg egyből rávágnák, hogy ilyen nincs. Nos, nekik van egy rossz hírünk: van egy jó hírünk.#
0
Chat marketing | Miért foglalkozz a chatbotokkal is?
paradoxon
A személyre szabott marketing kommunikáció kialakítása elengedhetetlen. Azért építik ki, hogy megtartsák vásárlóikat és hosszútávú bizalmat hozzanak létre. Nézzük, meg tehát hogyan segít nekünk ebben a Chat marketing-Chatbot, mire tudjuk használni és mi számít trendinek 2020-ban.
0
bla bla