Ha regisztrálsz, akkor további extra funkciókhoz juthatsz hozzá...
logo

#Content Cafe Podcast

Web RSS iTunes YouTube Spotify


Egy podcast marketingről, közösségépítésről, tech-ről, programozásról, SaaS vállalkozásokról, startupokról és sok más dologról. Interjúk és edukációs tartalmak.


Adások száma: 34

Utolsó adás: 2021-01-15 13:58:31

Dr. Kádas Péter interjú | Content Cafe #35
Content Cafe
A legújabb Content Cafe adás vendége Dr. Kádas Péter orvos, közgazdász, Golden Blog Díjat nyert szerző, vállalkozó, a Traction Tribe és 7digits marketing ügynökség alapítója. A B2B marketingről és annak magyarországi helyzetéről beszélgettünk. Az adás során említett linkek: 7digits blogja: # 7academy:…
0
Közösségépítés szerepe B2B marketingben | Content Cafe #34
Content Cafe
SEO EBOOK ► # HA VAN KÉRDÉSED ► [email protected]  YOUTUBE ► # ITUNES ► # SPOTIFY ► # STITCHER ► # GOOGLE PODCASTS ► # PLAYER.FM ► #   #
0
Minőségi leadek generálása (aka. mit csinálj, ha sz*r leadjeid vannak) | Content Cafe #32
Content Cafe
SEO EBOOK ► # VAN KÉRDÉSED ► [email protected] YOUTUBE ► # ► # ► # ► # PODCASTS ► # ► #
1
Lead generálás webinar-alapú tölcsérrel | Content Cafe #29
Content Cafe
SEO EBOOK ► # VAN KÉRDÉSED ► [email protected] YOUTUBE ► # ► # ► # ► # PODCASTS ► # ► #
0
Organikus marketing: hogyan csábíts potenciális ügyfeleket a weboldaladra ingyen | Content Cafe #31
Content Cafe
SEO EBOOK ► # VAN KÉRDÉSED ► [email protected] ► # ► # ► # ► # PODCASTS ► # ► #
0
Egy tökéletes tartalommarketing rendszer felépítése | Content Cafe #30
Content Cafe
SEO EBOOK ► # VAN KÉRDÉSED ► [email protected] ► # SPOTIFY ► # ► # PODCASTS ► # ► #
0
A Marketing Tölcsér: B2B-s, B2C-s Funnelek | Content Cafe #27
contentcafe
A vásárlói útvonal - különösen B2B-ben - egy hosszadalmas folyamat. Egy marketing funnel készítésével ezt az egész vásárlói útvonalat fel tudjuk osztani kisebb lépésekre, szakaszokra. Ezek a lépések lényegében olyan cselekedeteket jelentenek, amelyeket a potenciális ügyfélnek teljesítenie kell ahhoz,…
0
Hogyan Generálj Engagementet: Linkedin, Social Selling, Tartalomdisztribúció | Content Cafe #26
contentcafe
Azt már tudjuk, hogy a tartalomgyártás a marketinges kampányok alappillére. De ugyanilyen fontos a tartalom megfelelő szétosztása, disztribúciója is. Hiszen hiába van minőségi content, ha az kevés emberhez jut csak el. Az egyes közösségi felületek jó szolgálatot tehetnek, hogy népszerűsítsék a tartalmainkat.…
0
Startup Kalandozások az Ingatlanpiacon | Földi Dominik | Content Cafe #25
contentcafe
A Content Cafe legújabb adásának vendége Földi Dominik, a szegedi székhelyű Gyeek Club alapítója és elnöke. Dominik érdeklődése a startup vállalkozások iránt már az egyetemi évek alatt megmutatkozott, amikor többed magával megalkotta a Topcozy névre keresztelt albérletes platformot. Ezután következett…
0
Affiliate Marketing: Van Értelme Az Affiliate Programnak B2B-ben? | Content Cafe #24
contentcafe
Az affiliate marketing egy népszerű ügyfélszerző eszköz. Ennek keretén belül egy személy (affiliate) a saját platformjain egy másik cég termékeit vagy szolgáltatásait reklámozza egyedi URL-lel. Ha valaki ezen az URL-en keresztül regisztrál és vásárolja meg a terméket, akkor az affiliate partner jutalékot…
0
Szövegírás: A Marketing Kampányok Mozgatórugója | Content Cafe #23
contentcafe
A szövegírás minden marketing kampány vagy tevékenység része. Az elmúlt évek megnövekedett tartalomkínálata miatt egyre fontosabb lett a szövegírók szerepe. Az ő dolguk, hogy minél jobb minőségű webes tartalmat készítsenek. A szövegírásnak persze nem csak egy univerzális fajtája létezik. Beszélhetünk…
0
Content Operations: B2B Tartalommarketing Mesterfokon | Content Cafe #22
contentcafe
A rendszeres tartalomgyártás ma már szinte az összes vállalkozásnak egy elengedhetetlen része. Ugyanakkor fontos, hogy ne vesszünk el, és legyen egy rendszere a tartalomgyártásnak. Itt jön képbe a content operations, ami a tartalomgyártást egy könnyen ismételhető folyamattá alakítja, hogy minél hatékonyabban…
0
Pozicionálás (STP): A Réspiacon Innen És Túl | Content Cafe #21
contentcafe
Az STP modell (segmentation, targeting, positioning) egy régóta használatos központi koncepció a marketingben. Ezt a 3 lépcsős megközelítést elsősorban a piacra lépéskor szokták alkalmazni. Az STP modell ugyanis segít a marketingeseknek megfogalmazni és eljuttatni releváns üzeneteiket a szegmentált…
0
B2B Döntéshozatali Folyamat & Pipeline Marketing | Content Cafe #20
contentcafe
Köztudott, hogy B2B-ben sokkal hosszabb a vásárlást megelőző döntéshozatal, mint B2C-ben. Ez főként annak tudható be, hogy B2B-ben drágább, összetettebb szolgáltatások közül kell választani, amely választás alapos megfontolást követel. Nagyon sok vállalkozás figyelmen kívül hagyja a döntéshozatal korai…
0
Marketing Trendek B2B-ben: Mi Várható A Következő Években? | Content Cafe #19
contentcafe
A világ egyre gyorsuló változásához a marketing is folyamatosan igazodik, így nem csoda, hogy a marketing trendek terén is új szelek fújnak. A Content Cafe legújabb podcastjében felmérjük a marketinges trendek jelenlegi állását és megvitatjuk, hogy szerintünk mire számíthatunk az elkövetkező években.…
0
Data-Driven Marketing - Avagy Mekkora Zsákutca Lehet Az Adatvezéreltség | Content Cafe #18
contentcafe
A Content Cafe legújabb adásában a data-driven marketing a főtémánk. A marketing, más iparágakhoz hasonlóan, a technológia fejlődésével nagy változásokon esett át. Az internet megjelenésével megoldhatóvá vált, hogy olyan adatokat mérjünk, amikre előtte nem volt lehetőség. A tradicionális marketingben…
0
Theranos, Herbalife & Go-to-market stratégia | Content Cafe #17
contentcafe
A Content Cafe legújabb adásában a go-to-market stratégiáról beszélgetünk. A go-to-market jelentése piacra lépés. Ezt a stratégiát használjuk akkor, amikor egy új terméket vagy szolgáltatást viszünk piacra az erőforrásaink felhasználásával. Itt meg kell határoznunk a value propositiont és a unique selling…
0
"Vállalkozói Operációs Rendszer" - Beszélgetünk Az EOS-ről | Content Cafe #16
contentcafe
A Content Cafe legújabb adásában egy vállalkozói operációs rendszert, az EOS-t (Entrepreneurial Operating System) járjuk körbe. Ezzel kapcsolatban több könyv is született, melyek közül talán a leghíresebb és legátfogóbb a Traction névre keresztelt. Az EOS egy olyan működési keretet, struktúrát biztosít…
0
Inbound Marketing - Minden, Amit Tudni Érdemes Róla | Content Cafe #15
contentcafe
Ebben az adásunkban az inbound marketing. Az inbound marketing lényege, hogy nem mi vadásszuk az ügyfeleket, hanem megfordul ez a dinamika, és az ügyfelek önként keresnek fel minket. Miután értékes tartalommal látjuk el az érdeklődőket, kialakul egyfajta bizalom, amely az inbound alapja. A podcastben…
0
Marketing Persona Tervezése & BDR-ok Szerepe Értékesítésben | Content Cafe #14
contentcafe
A Content Cafe eme adásának témája a persona tervezésének menete, előnyei és a tipikus hibák, melyek hátráltatják az ideális persona megalkotását. A persona célja, hogy a meglévő ügyfelek alapján egy olyan ügyféltípust alkossunk, aki potenciálisan megvenné a szolgáltatásunkat. Ezáltal arcot adunk a…
0
Pricemind - Egy Startup Vállalkozás Története | Content Cafe #13
contentcafe
Ebben az adásban a Pricemind névre keresztelt startup vállalkozás történetét mutatjuk be. A Pricemind egy priceintelligence-re épülő szoftver, amellyel a versenytársak árait lehet monitorozni. A videóban szó lesz többek között az alapötlet kitalálásáról, a kezdeti nehézségekről, az ügyfelek felkutatásáról…
0
Kielemeztük: "Utazás BUSINESS CLASSban" | Content Cafe Special
contentcafe
Ebben a podcastben kisérletet teszünk az "Utazás BUSINESS CLASSban" csatorna által posztolt remekmű, a "MIÉRT VAGYTOK ÉLETKÉPTELENEK??" videó megértésére. Megpróbáljuk megtalálni a legpozitívabb értelmezését a videónak. Ezenkívűl mélyebben belemegyünk a videóban említett témákba: egyetem, célok, vállalkozás,…
0
Sales Enablement & Inbound Hátrányai, Projektmenedzsment Marketingesként | Content Cafe #12
contentcafe
A mai adás témája a sales enablement, ami egy fontos eszköz a B2B marketing gépezetében. A sales enablement tulajdonképpen bármilyen olyan tartalom, amely támogatja az értékesítési folyamatot.A podcastben beszélgetünk még az inbound gyűjtött leadek hátrányairól, valamint a projektmenedzsmentes feladatokról…
0
Demand Generation Szerepe B2B-ben & Agilis Módszertan Előnye | Content Cafe #11
contentcafe
A Content Cafe legújabb adásában a demand generationről osztunk meg fontos tudnivalókat. A demand generation, vagy magyarul igényteremtés, lényegében annyit jelent, hogy tartalommarketing révén megmutatjuk az embereknek, hogy a cégünk milyen problémát old meg. Ha valaki ráakad a cégünkre, akkor tudni…
0
B2B Esettanulmányok & Marketing Projektmenedzsment B2B-ben | Content Cafe #10
contentcafe
Mai adásunk főtémái a B2B esettanulmányok, illetve a projektmenedzsment működése marketingben. Az esettanulmány az egyik leghasznosabb tartalom, amivel elő lehet rukkolni marketing téren. Ez egy olyan tartalom, amellyel átfogóan, számokkal alátámasztva be tudod mutatni, hogy a szolgáltatásod milyen…
0
A B2B Értékesítési Folyamat & A Marketing Vezetők (CMO) Növekvő Feladatai | Content Cafe #9
contentcafe
Ennek az adásnak a főtémája az értékesítési folyamat (sales process), de szó lesz többek között a forradalmi(?) conversational marketingről, valamint a marketing vezetők (CMO) jelenlegi helyzetéről. A sales process egy olyan folyamat, melynek legvége a termék vagy szolgáltatás eladása az ügyfélnek.…
0
B2B Keresőoptimalizálás (SEO): Hogyan Szerezz Organikus Látogatókat (Ingyen) | Content Cafe #6
contentcafe
A keresőoptimalizálás (SEO) alapvetően a weboldalunk tartalmának tökéletesítésére, optimalizálására vonatkozó folyamat, amely segít magasabb helyezést elérni a találati listában. Ez egy hosszadalmas, energiaigényes feladat, hiszen minőségi tartalmat kell gyártanunk hosszú hónapokon keresztül. A fáradságos…
0
Lehallgat a TikTok??? & Minden, Amit A Webinarokról Tudni Akarsz | Content Cafe #8
contentcafe
A mai epizódban a fiatal generáció körében futótűzként terjedő TikTok alkalmazásról osztjuk meg a véleményünket marketinges szemszögből. A kérdezz-felelekes részben pedig megtudhatsz minden fontos infot, amit a webináriumokról tudni érdemes. A webináriumok népszerűsége ugrásszerűen megnőtt a koronavírus…
0
Email Marketing 2020-ban & Marketing Automatizáció + Tippek Egy Sikeres Kampányhoz | Content Cafe #7
contentcafe
Sokak szerint az email marketing mára már egy leáldozóban lévő marketing csatorna lett, melynek helyét átvették a social media platformok. A Content Cafe hetedik adásában lerántjuk a leplet arról, hogy mennyire érdemes 2020-ban email marketinggel foglalkozni, illetve, hogy hogyan lehet ezt marketing…
0
B2B Lead Nurturing Folyamat & Marketing Automatizáció | Content Cafe #5
contentcafe
Podcastünk aktuális epizódjában a lead nurturing folyamatáról beszélgetünk, ami magyarul ügyfélgondozást jelent. Ez alatt értünk minden olyan tevékenységet, melynek során kapcsolatot építünk a potenciális ügyfelekkel. A lead nurturing egyes szegmenseit alávethetjük a marketing automatizációnak. A videóban…
0
Marketing Csapat B2B-ben: Fontos Szerepkörök, Sales & Marketing Összehangolása | ContentCafe #4
contentcafe
Mai podcast adásunkban bemutatjuk, hogyan alakíts ki egy hatékonyan működő marketing csapatot a cégeden belül. Szó lesz az alapvető tagok szerepköréről, a motivációról, az értékesítés és a marketing kapcsolatáról, valamint egyéb marketing részleggel kapcsolatos kérdések is terítéken lesznek.YOUTUBE ► #…
0
B2B Marketing Hibák, Tippek & Tartalommarketing A COVID-19 Idején | ContentCafe #3
contentcafe
Podcastünk harmadik adásában kérdezz-felelek formában tárgyalunk ki B2B tartalommarketinggel kapcsolatos dolgokat. Szó lesz többek között tartalomgyártási tippekről, a vizuális tartalom térhódításáról, valamint arról, hogy hogyan befolyásolja a marketing jelenlegi helyzetét a koronavírus.YOUTUBE ► #…
0
Fitness App Startup (Tep) & B2B Tartalommarketing, SEO Tippek | Boros Ákos | Content Cafe #2
contentcafe
A Content Cafe podcastjének mai vendége Boros Ákos, a TEP fitneszalkalmazás egyik megalkotója, valamint a Capturly online analitikai szoftverrel foglalkozó cég operatív vezetője. A TEP egy ötletversenyből nőtte ki magát 2013-ban, amelyet azóta több százezren töltöttek le. A Capturly pedig egy olyan…
0
Reklámügynökség alapítása & megéri-e az egyetem ha vállalkozni akarsz | Olajos Márk | ContentCafe #1
contentcafe
A Content Cafe podcastjének első vendége Olajos Márk, a Four Creation reklámügynökség egyik alapítótagja. A Four Creation 2017-es fennállása óta számos partnerrel dolgozott együtt, többek között a Szegedi Ifjúsági Napok rendezvénysorozattal, valamint az SZTE Gazdaságtudományi Karával is. A videóban…
0
bla bla