Ha regisztrálsz, akkor további extra funkciókhoz juthatsz hozzá...
logo

#Ocean Chart Podcast

Web RSS iTunes Spotify


"“He had bought a large map representing the sea,  Without the least vestige of land: And the crew were much pleased when they found it to be  A map they could all understand.“ The Hunting of the Snark by Lewis Carroll


Adások száma: 16

Utolsó adás: 2021-09-21 01:00:00

14 - A globális szereplők és a hazai piac
Ocean Chart
   #Business 
Ez az adás picit más, mint a többi: még 2021 tavaszán vettük fel, viszont sajnos a napi munka elvitte az időnket, így csak mostanra végeztünk a felvétel "kicsinosításával". Az adás indukálója az alábbi Digital Hungary cikk volt: # Ebben Bucsky Péter, aki nem csak a Digital Hungary-ra ír, de a G7-en,…
0
13 - TURTLEDOVE, FLOC, FLEDGE - Bemutatkozik a Privacy Sandbox
Ocean Chart
   #Business 
2022-ben a Google Chrome (is) kivezeti a 3rd party cookie-kat. Mi lesz a hirdetési rendszereket támogató technológia jövője? Mivel készül a Google más iparági szereplők bevonásával? Ebben az adásban részletesebben megbeszéljük, mi is az a Privacy Sandbox és mik vannak az olyan rövidítések mögött, mint…
0
12 - Mi lesz a 3rd party cookiek után?
Ocean Chart
   #Business 
2022-ben a Google Chrome (is) kivezeti a 3rd party cookie-kat. De mi is ez a 3rd party cookie? Milyen mondjuk, hogy ezzel egy új éra köszönt be az online hirdetési iparban? Mi várható a 3rd party cookie-k kivezetése után? Tudunk-e remarketinget használni? Ezekről a kérdésekről beszéltünk a hazai szakma…
0
Extra 02 - Az Apple és a Facebook 2021-es csatája - 2. rész
Ocean Chart
   #Business 
Az előző részében átnéztük, hogy mi is történt az elmúlt kb. fél évben az Apple háza táján és hogy miért is fáj ez annyira a Facebooknak, hogy kvázi szabadságharcot hirdetett a KKV-k védelmében globális szinten. Megnéztük, miket kell tudni azoknak, akik iOS-en is üzemeltetnek mobil applikációt és ehhez…
0
Extra 01 - Az Apple és a Facebook 2021-es csatája - 1. rész
Ocean Chart
   #Business 
A 2021-es év igazából 0-dik adása és egyben a podcast első extra adása, amelynek mind a témája, mind a tartalma némileg eltér a fősodortól. Az Apple átvette a stafétát és maga jelenít meg mobil appokban és TV appokban hozzájárulás kérő képernyőt, ami megjelenése, elrendezése és beltartalma miatt vélhetően…
0
11 - A cloud és a digitális transzformáció
Ocean Chart
   #Business 
Sok éves mantra a digitális transzformáció fogalma. Sok cég találkozott már vele, de kevesen mentek még igazán bele a lehetőségbe. Sokaknak talán nem is egyértelmű, mennyire tág ez a fogalomkör és hogy ezekben a folyamatokban a különféle felhő szolgáltatók (pl Microsoft Azure Cloud, Google Cloud, Amazon…
0
10 - GDPR, ePrivacy
Ocean Chart
   #Business 
A GDPR most már évek óta itt van velünk, meg kell felelnünk a benne foglaltaknak, mégis évekkel a megjelenése után is számos cég áll hadilábon a megfeleléssel kapcsolatban. * Hozott-e változást a Covid a GDPR folyamatokban? * Mi is az az ePrivacy Regulation? * Mi a helyzet a nagy tech cégekkel és azok…
0
09 - Politikai marketing
Ocean Chart
   #Business 
A podcast adásaiban általában azt keressük, hogy merre van az előre abban a megváltozott gazdasági és társadalmi helyzetben, amibe 2020 átvezetett minket. A mai adás e tekintetben kivétel, mégis azt gondoljuk, hogy egy nagyon izgalmas területet érint. A politikai marketing egy nagyon más terület, egyáltalán…
0
08 - 2021-es tervezés - Az online és a performance lendülete
Ocean Chart
   #Business 
Sok cégnél már folyamatban van a 2021-es év büdzséjének a tervezése, máshol hamarosan terítékre kerül, ehhez szeretnénk pár alapgondolatot adni ebben az adásban. Vigyázat! Az utolsó 30 perc a nyugalom és a status quo-k megzavarására alkalmas gondolatokat tartalmaz :-) A gondolkodásban segítségünkre…
0
07 - E-commerce COVID időkben
Ocean Chart
   #Business 
Komoly hullámvasút volt a legtöbb cég életében 2020 tavasza. Az egyik szélsőértékre azok a webáruházak kerültek, ahol az emberek elkezdték nagy tételben felvásárolni a készleteket és eddig nem látott terhelés alá került nem csak az informatikai infrastruktúra, de a teljes logisztika is. Ebben az adásban…
0
06 - Ügynökségi árazás - Beszélgetés vendégekkel
Ocean Chart
   #Business 
Az Ocean Chart Podcast első beszélgetős adása meghívott vendégekkel. A téma pedig mondhatni örökzöld: hogyan áraznak a reklámügynökségek, online marketing ügynökségek. Van-e "jó" árazás? Van-e "jobb"? A beszélgetés során előkerültek olyan szempontok is, amelyek a jó ügyfél-ügynökség viszonyrendszerről…
0
05 - Ügynökség, a tanácsadó
Ocean Chart
   #Business 
Átalakulóban vannak az ügynökségi szerepek. Amíg "régen" a kampányok, feladatok teljes mértékben az ügynökségre voltak bízva és az ügyféltől csak a brief-ek jöttek, addig ma már egészen változatos hibrid megoldások születnek. Az sem példa nélküli, hogy bizonyos helyzetekben az ügynökség főleg a stratégiával…
0
04 – Fiók biztonság – egyszerre nyűg és megmentő
Ocean Chart
   #Business 
Nagyon kevés szó esik konferenciákon, szakmai beszélgetésekben szó a marketing tevékenységgel kapcsolatos biztonságról. Általában egy eszköz használata során a fiók nyitás, a regisztráció nyűgös procedúráján inkább csak túl akarunk lenni, ez viszont a későbbiekben vezethet komoly problémákhoz. Ebben…
0
03 - ROPO - Online kutat, offline veszi meg
Ocean Chart
   #Business 
Számos olyan iparág van, ahol a felhasználók intenzíven keresik az adott terméket vagy szolgáltatást online, de a vásárlást inkább offline, egy boltban fejezik be. Ez számos problémát vet fel az online marketing tevékenység mérhetőségével kapcsolatban. Ebben az adásban a Research Online, Purchase Offline,…
0
02 - Home office
Ocean Chart
   #Business 
Rengetegen kényszerültek home office-ba a 2020-as tavaszi kijárási korlátozások alatt. Hirtelen kellett sok cégnek megoldania a feladatot. Ugyanakkor nem biztos, hogy minden cég felkészült (akár mentálisan) a feladatra és nem minden munkatárs tudta jól megugrani a feladatot. 10+ évnyi home office működés…
0
01 - Már megint ez az adatalapú izé
Ocean Chart
   #Business 
Üdvözlünk az Ocean Chart podcast első adásában! Ebben az epizódban egyrészt bemutatkozunk, elmeséljük a podcast nevének és céljainak miértjeit és picit kitérünk arra a témára, hogy mit is jelent adatvezérelten működni, miért nehéz ezt még ma is vezetői szinten megérteni, hol lehetnek a kitörési pontok.
0
bla bla