Ha regisztrálsz, akkor további extra funkciókhoz juthatsz hozzá...
logo

#BOOMCast

Web RSS iTunes YouTube Spotify


Online marketingről érthetően vállalkozók, cégvezetők, menedzserek és marketingesek számára. A marketingnek alapvetően két fő területe létezik. Az egyik az elméleti/stratégiai (pl.: mit csináljak, milyen platformot használjak), a másik pedig a technikai oldal (pl.: hogyan készítsek jobban konvertáló sales oldalt). Amíg nem tudod a választ arra, hogy “mit” érdemes használnod az elérhető marketing eszközök közül, addig felesleges a “hogyannal” foglalkoznod. A BOOMCast-ben pontosan ezekre keressük a választ!


Adások száma: 17

Utolsó adás: 2022-01-24 05:00:00

BOOMCast SHORTS - A SMART célkitűzés fontossága
Sokan nem is tudják, hogy egy projekt sikeressége általában már a célkitűzésnél eldől. Ez teljesen érthető, hiszen ha rossz cél felé menetelsz, akkor sosem érsz majd oda. Ebben az adásban elmondom, hogy hogyan csinálhatod jól a célkitűzést. Nézzük a SMART célokat! Az adásban említett cikket itt találod:…
0
BOOMCast SHORTS - Érdemes ma még egyáltalán blogot indítanod?
A blogolás már lejárt lemez… vagy mégsem? Nálunk még mindig a 4-5 éve megírt cikkek hozzák az új ügyfelek ~30%-át, így az eredményesség kétségtelen. A kérdés csak az, hogy vajon illik-e a Te online marketing stratégiádba a tartalommarketing. Ebben az adásban elmondom, hogy mi alapján dönts! Alakítsd…
0
7. Facebook hirdetések 2022-ben... így hozd ki belőle a legtöbbet!
Ha futtattál legalább 1-2 Facebook hirdetést az elmúlt pár hónap során akkor már biztosan Te is tapasztaltad, hogy a Facebook az egyik leggyengébb láncszem manapság egy vállalkozás online marketing stratégiájában. Annyi (kényszer)változás jött 2021-ben, hogy alapjaiban megváltozott az, ahogy a hirdetési…
0
BOOMCast SHORTS - A 3 legfontosabb email marketing automatizmus szolgáltatóknak
Szolgáltatóként egyszerűen kötelező email marketing automatizmusokat futtatnod, hiszen az ügyfelek "kinevelésében" aktívan is részt kell venned. Ebben az adásban megmutatom azt a 3 email marketing automatizmust, amit minden szolgáltató vállalkozásnak érdemes kiépítenie. Alakítsd Te a műsort és csatlakozz…
0
BOOMCast SHORTS - A 3 legfontosabb email marketing automatizmus webshop-tulajdonosoknak
Bárki bármit mond, az email marketing a mai napig az egyik legmagasabb megtérüléssel rendelkező marketingcsatorna. Kifejezetten igaz ez webshopok esetében, ahol az automatizmusok segítségével akár több ezer vásárlót is maximális figyelemben részesíthetsz. Megmutatom, hogy melyik a 3 kedvenc email marketing…
0
BOOMCast SHORTS - Mikor érdemes kiszervezned a fizetett hirdetéseid kezelését?
Minden vállalkozóban felmerül a kérdés, hogy mikor érdemes odaadni a fizetett hirdetések kezelését egy profi csapatnak. A mai adásban elmondom, hogy milyen kritériumok alapján érdemes dönteni és adok egy pár támpontot, hogy mikor gondolkozz el a hirdetéseid kiszervezésén. Alakítsd Te a műsort és csatlakozz…
0
BOOMCast SHORTS - Érdemes kiszervezni a közösségi média felületeid kezelését 2022-ben?
Minden vállalkozóban felmerül a kérdés, hogy vajon érdemes-e kiszervezni a közösségi média felületek menedzsmentjét egy profi szakembernek. Nos, a válasz meglepőbb, mint gondolnád. Alakítsd Te a műsort és csatlakozz a BOOMCast zárt Facebook csoportjához, ahol beszélgethetsz a hallgatóinkkal és akár…
0
BOOMCast SHORTS - ROI vs. ROAS... melyiket érdemes figyelned?
A ROI (Return on Investment) és a ROAS (Return on Ad Spend) két elképesztően fontos mérőszám, melyek ismerete nélkül egyszerűen esélytelen, hogy hosszabb távon is profitábilisan működjön a marketingrendszered. Ebben a rövid kis adásban elmagyarázom, hogy melyiket hogyan tudod kiszámolni és hogy melyiket…
0
BOOMCast SHORTS - Élethelyzet marketing... ezért nem elég, ha csak a buyer personáidat ismered
Minden marketinges (és vállalkozó) tudja, hogy milyen fontos a buyer personák ismerete. Muszáj legalább felületesen ismernünk az ideális vásárlóinkat ahhoz, hogy meg tudjuk őket szólítani (és egyáltalán a megfelelő csatornákon keressük őket). Igen ám, de van valami, ami legalább olyan lényeges, mégis…
0
BOOMCast SHORTS - 3 mérőszám, melyek segítségével ki tudod értékelni egy cikked teljesítményét
A tartalommarketing nem egyszerű. Hát még az eredmények kiértékelése... Ebben az adásban bemutatom azt a 3 legfontosabb mérőszámot, melyek segítségével könnyedén ki tudod értékelni egy-egy cikked teljesítményét. Alakítsd Te a műsort és csatlakozz a BOOMCast zárt Facebook csoportjához, ahol beszélgethetsz…
0
BOOMCast SHORTS - Így kerülj a Google első oldalára 2022-ben
Mindenki a Google első oldalára szeretne kerülni, hiszen az ingyenes forgalom mindig jól jön. De vajon hogyan lehet 2022-ben organikusan a "csúcsra jutni"? A mai BOOMCast SHORTS-ban pontosan erről van szó. Alakítsd Te a műsort és csatlakozz a BOOMCast zárt Facebook csoportjához, ahol beszélgethetsz…
0
6. Évértékelési/évtervezési útmutató + a BOOM Marketing számai
Így év végén mi másról is beszélhetnénk, mint az évértékelésről és a következő időszak megtervezéséről. Dávidék - a szokásos sablon dolgokat mellőzve - beszélgetnek a 2021-es év kiértékeléséről és a BOOM Marketing 2022-es céljairól is. Természetesen nem csak a célokról és a számokról lesz szó, mert…
0
5. Automatizáció nélkül esélyed sincs 2022-ben
Az automatizálás mindig is közel állt hozzánk, de 2022-ben már tényleg “kötelező” lesz legalább alapszintű automatizmusokat futtatnod. Ebben az adásban Balogh Dávid betekintést nyújtott a BOOM Marketing automatizált folyamataiba is, de a webshop-tulajdonosok sem maradtak tanács nélkül. EBBŐL AZ ADÁSBÓL…
0
4. 2022 marketingtrendjei (amit Neked is ismerned kell)
Ismét eltelt egy év, ami messze nem mondható átlagosnak. Az online marketing egyébként is egy elképesztően gyorsan fejlődő és változó iparág, de így utólag kijelenthetjük, hogy a 2021-es év még a szokásosnál is intenzívebb lett. Az Apple jóvoltából változott a Facebook hirdetési rendszere és instabilabbá…
0
3. Facebook, Meta, metaverzum... mit jelent ez nekünk, marketingeseknek?
A Facebook mostantól Meta. És hogy mégis mit jelent ez nekünk, marketingeseknek? A mai adásban pontosan erről beszélgettünk. Vigyázat, erősen jövőbe tekintő részről van szó! EBBŐL AZ ADÁSBÓL MEGTUDHATOD: Hogy mégis mi változott a Facebook (vagyis Meta…) háza táján Hogy honnan ered a Meta név Hogy mi…
0
2. Az iOS 15 hatása a marketingre... így védd be magad
Ha nem lett volna elég, hogy az iOS 14.5-ös frissítés teljesen megbolygatta az éveken át gyönyörűen muzsikáló Facebook hirdetéseket, akkor van még egy rossz hírem: az iOS 15 egy másik platformot vett célba. Ha tudni akarod, hogy milyen változásokat hozott az iOS 15-ös frissítés (online marketing szempontból),…
0
1. Őszintén az online marketing jövőjéről
Hogyan néz ki az online marketing jövője? Mi vár ránk a következő pár év során? Milyen eszközök, megoldások és stratégiák működnek majd? A BOOMCast legelső adásában többet között ezekre a kérdésekre keressük a választ. Ez egy olyan téma, amivel mindenkinek foglalkoznia kell, aki érvényesülni szeretne…
0
bla bla